Menu
  • O nás
  • Přihlášení zde
  • Katalog
    • Naši lektoři
    • Školící prostory
  • Informace
    • GDPR
    • Obchodní podmínky
    • Reference
    • Výroční zprávy
  • Ceník
  • Kontakt
Více

Komunikační dovednosti

  • Facilitace svépomocných skupina - úvod do problematiky
  • Komunikace s agresivním klientem
  • Komunikace s klientem, který je pod vlivem návykové látky
  • Komunikace s lidmi s duševním onemocněním
  • Konflikty a agrese v sociálních službách, jejich předcházení a efektivní zvládání
  • Kontakt a dialog
  • Manipulace v komunikaci s klienty - jak ji efektivně zvládat
  • Manipulace v pracovní komunikaci - jak ji efektivně zvládat
  • Práce s nemotivovaným klientem
  • Praktický nácvik komunikace s depresivním a suicidálním klientem
  • Praktický nácvik komunikace s klientem agresivním nebo nespolupracujícím
  • Specifika jednání s depresivním a suicidálním klientem
  • Umění efektivní komunikace s klientem
  • Vnímavá komunikace aneb vedení podpůrného rozhovoru v praxi soc. služeb
© 2019 Diakonický institut. Všechna práva vyhrazena.