Akreditované vzdělávací programy

Vzdělávací programy jsou akreditované u Ministerstva práce a sociálních věcí. Každým rokem akreditujeme desítky vzdělávacích témat, inovujeme a sledujeme trendy v sociální oblasti. Spolupracujeme s externími lektory z různých profesí, mezi kterými nalezneme například inspektory kvality, psychology, terapeuty, kouče, supervizory, sociální pracovníky, vedoucí pracovníky aj.


  • Hra u dětí s PAS
  • Smyslové vnímání u lidí s PAS 
  • Specifika práce s lidmi s poruchami autistického spektra - základní kurz
  • Faktory a kořeny vzniku závislosti 
  • Návykové chování, psychotropní látky, další formy závislostí

  • Poslední dny, pokojné umírání
  • Rodina v krizi - úvod do problematiky

  • Facilitace svépomocných skupin - úvod do problematiky
  • Poskytování první pomoci u terénních, ambulantních a nízkoprahových sociálních služeb
  • Prevence relapsu
  • Psychosociální dovednosti
  • Sociální začleňování v praxi sociálních služeb 
  • Syndrom vyhoření a jeho prevence v sociálních službách 
  • Trauma - úvod do problematiky a základy přístupu k traumatizovanému jedinci
  • Úvod do zaměstnávání osob se zdravotním postižením 
  • Základní principy multidisciplinární spolupráce 
  • Budování PR neziskových organizací působících v oblasti sociálních
  • Jak jen říct tu špatnou zprávu, a je třeba jí říkat? 
  • Komunikace s lidmi s duševním onemocněním 
  • Komunikace s agresivním klientem 
  • Kontakt a dialog 
  • Motivační rozhovory v praxi sociálních služeb 
  • Praktický nácvik komunikace s depresivním a suicidálním klientem 
  • Praktický nácvik komunikace s klientem agresivním nebo nespolupracujícím 
  • První pomoc při vedení porad jako součást efektivního řízení 
  • Specifika jednání s depresivním a suicidálním klientem 
  • Umění efektivní komunikace s klientem 
  • Úvod do asertivity v sociální oblasti 
  • Vnímavá komunikace aneb vedení podpůrného rozhovoru v praxi soc. služeb 

  • Hodnocení procesu poskytování sociální služby dle standardů kvality sociálních služeb
  • Hodnocení zaměstnance v klidu a online 
  • Přímá práce s klientem z pohledu standardů kvality sociálních služeb 
  • Základy vedení dokumentace sociální služby 
  • Identita organizace poskytující sociální služby na základě křesťanských hodnot