Menu
  • O nás
  • Přihlášení zde
  • Katalog
    • Metody sociální práce
      • Faktory a koeny vzniku závislosti
      • Hra jako lék pro dětské klienty sociálních služeb
      • Hra u dětí s PAS
      • Metody práce a jejich praktické využití u lidí s kombinovaným zdravotním postižením
      • Motivační rozhovory v praxi sociálních služeb
      • Poskytování první pomoci v sociálních službách
      • Poslední dny, pokojné umírání
      • Pracovníci v přímé práci s lidmi se závislostí, spolupráce a návaznost dalších sociálních služeb
      • Prevence relapsu
      • Přímá práce se specifickou klientelou v oblasti služeb pro lidi se závislostí
      • Psychiatrické minimum v praxi sociálních služeb
      • Rodina v krizi – úvod do problematiky
      • Smyslové vnímání u lidí s PAS
      • Sociální začleňování v praxi sociálních služeb
      • Specifika práce s lidmi s poruchami autistického spektra – základní kurz
      • Stárnutí osob se zdravotním postižením
      • Trauma - úvod do problematiky a základy přístupu k traumatizovanému jedinci
      • Úvod do zaměstnávání osob se zdravotním postižením
      • Využití mediace v sociálních službách
      • Zásady a principy manipulace s imobilní osobou
      • Zpracovávání traumatu u dětí – úvod do problematiky
    • Osobnostní rozvoj
      • Psychosociální dovednosti
      • Sebekoučování - jak na to?
      • Syndrom vyhoření a jeho prevence v sociálních službách
      • Škola zad pečujících osob
    • Komunikační dovednosti
      • Facilitace svépomocných skupin – úvod do problematiky
      • Komunikace s agresivním klientem
      • Komunikace s klientem, který je pod vlivem návykové látky
      • Komunikace s lidmi s duševním onemocněním
      • Konflikty a agrese v sociálních službách - jejich předcházení a efektivní zvládání
      • Kontakt a dialog
      • Manipulace v komunikaci s klienty - jak ji efektivně zvládat
      • Manipulace v pracovní komunikaci – jak ji efektivně zvládat
      • Práce s nemotivovaným klientem
      • Praktický nácvik komunikace s depresivním a suicidálním klientem
      • Praktický nácvik komunikace s klientem agresivním nebo nespolupracujícím
      • Specifika jednání s depresivním a suicidálním klientem
      • Umění efektivní komunikace s klientem
      • Vnímavá komunikace aneb vedení podpůrného rozhovoru v praxi soc. služeb
    • Manažerské dovednosti
      • Budování PR neziskových organizací působících v oblasti sociálních služeb
      • Hodnocení zaměstnance v klidu a online
      • Jak jen říci tu špatnou zprávu, a je třeba ji říkat?
      • Projektové řízení – buď profi
      • První pomoc při vedení porad jako součást efektivního řízení
      • Týmová spolupráce v sociálních službách – cesta ke spokojenému týmu
      • Úvod do asertivity v sociální oblasti
      • Vedení, plánování a rozhodování v praxi manažera
    • Kvalita při poskytování sociální služby
      • Hodnocení procesu poskytování sociálních služeb dle standardů kvality sociálních služeb
      • Individuální plánování
      • Ochrana práv v kontextu sociálních služeb
      • Právo na důstojnost v sociálních službách
      • Přímá práce s klientem z pohledu standardů kvality sociálních služeb
      • Základní principy multidisciplinární spolupráce
      • Základy vedení dokumentace sociální služby
    • Etika sociální práce, identita organizace
      • Identita organizace poskytující sociální služby na základě křesťanských hodnot
    • Interní vzdělávací kurzy
      • Microsoft Excel I. – nebojme se tabulek
      • Microsoft Excel II. – vlídný pomocník
      • Microsoft Powerpoint
      • Microsoft Word – jak na to?
      • Google Workspace (G-suite) I.
      • Google Workspace (G-suite) II.
      • Den s fyzioterapeutem
      • Den s fyzioterapeutem – zaměřený na chůzi a chodidla
      • Komunikace v obtížných situacích
    • Naši lektoři
    • Školící prostory
  • Informace
    • GDPR
    • Obchodní podmínky
    • Reference
    • Výroční zprávy
  • Ceník
  • Kontakt
Více

Etika sociální práce, identita organizace

  • Identita organizace poskytující sociální služby na základě křesťanských hodnot
© 2019 Diakonický institut. Všechna práva vyhrazena.